COPYRIGHT © BRASILFIT POLSKA 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone. Strona korzysta z Plików Cookies zgodnie z Polityką Prywatności. Warunki dostępu i przechowywania Plików Cookies możesz zmienić  w ustawieniach przeglądarki internetowej.  

BRASILFIT to marka doskonale wpasowująca się zarówno w styl sportowy, taneczny, jak i casual, spełniająca oczekiwania ludzi aktywnych i wymagających. Idealnie sprawdza się podczas treningów sportowych, tanecznych, na zajęciach jogi czy pilates, a dzięki swojej estetyce - również w stylizacjach codzień.

Odzież sportowa • Legginsy • Top • Shorty
Odzież sportowa • Legginsy • Top • Shorty
Odzież sportowa • Legginsy • Top • Shorty

§5 RĘKOJMIA I POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

 

  1. Sprzedawca na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Kupujących niebędących Konsumentami z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia). Dla uniknięcia wątpliwości całkowite wyłączenie odpowiedzialności z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia) dotyczy również Kupującego będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacjio Działalności Gospodarczej.

  2. Reklamacje dotyczące zamówienia złożonego w sklepie należy kierować na adres reklamacyjny wskazany § 1 pkt 3 regulaminu lub na adres e-mail: kontakt@brasilfit.pl.

  3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać w szczególności następujące dane: imię i nazwisko Kupującego, adres e-mail, adres do korespondencji, datę i numer Zamówienia, dowód zakupu reklamowanego produktu i przyczynę reklamacji.

  4. Reklamacje rozpatrywane będą przez Sprzedawcę w terminie 7 dni od dnia doręczenia zgłoszenia reklamacyjnego w sposób wskazany w § 5 pkt 2 regulaminu. Sprzedawca o swojej decyzji wydanej po rozpatrzeniu reklamacji poinformuje osobę zgłaszającą reklamację w takiej formie w jakiej została ona zgłoszona na wskazany w niej adres, w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

  5. Zasady zgłaszania i rozpatrywania reklamacji określone w regulaminie w żaden sposób nie ograniczają prawa osoby zgłaszającej reklamację do wystąpienia z roszczeniem do właściwego sądu powszechnego.

 

§6 DANE OSOBOWE

 

  1. Administrator przetwarza dane osobowe podawane przez kupujących w sklepie w procesie składania zamówienia w sklepie, w procesie korzystania ze sklepu, w tym dokonywania zakupów w sklepie.

  2. Podanie danych osobowych przez kupującego jest dobrowolne, jednakże niezbędne do dokonywania zakupów oraz korzystania z tych usług świadczonych drogą elektroniczną przez Administratora, które wymagają̨ podania danych osobowych.

  3. Administrator przetwarza dane osobowe w celu umożliwienia kupującemu korzystania ze sklepu, świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z kupującym umów sprzedaży produktów zamówionych przez kupującego w sklepie oraz prawidłowego wykonywania tych umów, a także ich rozliczenia, wypełniania obowiązków prawnych nałożonych na Administratora oraz w celu identyfikacji nadawcy oraz obsługi jego zapytania przesłanego przez udostępniony komunikator Messenger.

  4. Dane kupujących mogą być również przetwarzane dla celów analitycznych i statystycznych oraz w celach marketingu bezpośredniego, w szczególności związanych z przekazywaniem kupującym informacji handlowych lub marketingowych o produktach i usługach dostępnych w sklepie lub związanych z realizacją zamówionej usługi regularnego otrzymywania newslettera BRASILFIT Polska oraz w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi, a także w celach związanych z badaniem satysfakcji – w ramach prawnie dozwolonego i uzasadnionego interesu Administratora.

  5. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych kupującego może stanowić, w zależności od sytuacji i celu przetwarzania danych, art. 6 ust. 1 lit. a), b), c) lub f) RODO.

  6. Kupujący w każdej chwili może skorzystać z prawa dostępu do swoich danych i możliwości ich poprawiania, wydania ich kopii, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych z uwagi na szczególną sytuację kupującego lub jeżeli dane osobowe są przetwarzane w celach marketingu bezpośredniego, a także z prawa do wycofania zgody na przetwarzanie danych bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przez wycofaniem zgody. Kupujący posiada również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

  7. Kupujący został poinformowany i akceptuje, że adresy e-mail udostępniane są na rzecz Administratora w procesie rejestracji konta przez kupującego lub w procesie składania zamówienia, dla zapewnienia możliwości komunikacji za pośrednictwem sklepu, w szczególności w kwestiach związanych w obsługą i utrzymaniem konta lub złożeniem i realizacją zamówienia, jak również, w przypadku wyrażenia przez kupującego odpowiedniej zgody, przesyłania kupującemu przez Administratora drogą elektroniczną na podany adres e-mail zamówionych informacji handlowych lub marketingowych, w tym ofert i innych podobnych komunikatów związanych z produktami i usługami oferowanymi przez Administratora oraz subskrybowanego regularnego newslettera BRASILFIT Polska.

  8. Niezależnie od powyższych postanowień kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie i analizowanie danych, które nie stanowią danych osobowych, zgromadzonych przez Administratora za pośrednictwem sklepu, dla celów statystycznych i analitycznych.

  9. W przypadku uzyskania zgody kupującego jego dane mogą zostać udostępnione innym podmiotom do ich własnych celów, w tym celów marketingowych.

  10. Administrator zapewnia, że wypełnia wszelkie obowiązki wskazane w RODO, w szczególności, uwzględniając stan wiedzy technicznej, koszt wdrażania oraz charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania danych osobowych i ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze zagrożenia, Administrator wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić stopień bezpieczeństwa odpowiadający temu ryzyku.

  11. Kontakt z Administratorem w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych jest możliwy poprzez adres e-mail: kontakt@brasilfit.pl lub adres korespondencyjny: Oil-Tech Justyna Kozlowska-Holt, Gen. Andersa 19/2, 81-831 Sopot (najlepiej z dopiskiem „Dane Osobowe”).

  12. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w sklepie, w tym praw przysługujących Kupującemu na podstawie RODO znajdują się w Polityce Prywatności, która dostępna jest pod adresem: http://brasilfit.pl/cookies

 

§7 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. Żadne z postanowień Regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Kupującego przysługujących mu na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów, ani nie może być również w ten sposób interpretowane.

  2. O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Kupujący będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu. Zmiany wprowadzane będą w szczególności celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.

  3. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Kupującego w zakładce regulamin (http://brasilfit.pl/regulamin). W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Kupującego obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia - za wyjątkiem sytuacji, kiedy Konsument uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedawcę o wyborze aktualnego jako obowiązującego.

  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. uprawniony jest do zwrócenia się do Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej w Warszawie z siedzibą w Warszawie (00-015), przy ul. Sienkiewicza 3 (adres strony internetowej: www.wiih.org.pl), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego bądź uprawniony jest do zwrócenia się do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie, z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z umowy. Konsument ma również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny.

  5. Ze Sprzedawcą można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej wysłanej na adres: kontakt@brasilfit.pl lub listownie pod adresem: Oil-Tech Justyna Kozlowska-Holt, Gen. Andersa 19/2, 81-831 Sopot.

§1 DEFINICJE

Niniejsze pojęcia użyte w regulaminie oznaczają:

 

  1. Administrator - administrator danych osobowych Kupujących, którym jest Sprzedawca.

  2. Adres pocztowy - imię i nazwisko lub nazwa instytucji, dokładny adres

  3. Adres reklamacyjny i adres do przesłania zwrotów:Oil-Tech Justyna Kozlowska-Holt, Gen. Andersa 19/2, 81-831 Sopot

  4. Cennik dostaw – cennik dostaw uzależniony od cen poszczególnych firm kurierskich 

  5. Dostawa – rodzaj usługi przewozowej wraz z określeniem przewoźnika i kosztu 

  6. Dowód zakupu – faktura, rachunek lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku z późniejszymi zmianami i innymi stosownymi przepisami prawa.

  7. Karta produktu – pojedyncza podstrona sklepu zawierająca informacje o pojedynczym produkcie.

  8. Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami.

  9. Konsument – Kupujący będący osobą fizyczną dokonującą za pośrednictwem sklepu zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.

  10. Koszyk – lista produktów stworzona z produktów oferowanych w sklepie na podstawie wyborów Kupującego.

  11. Kupujący – osoba dokonująca zakupu za pośrednictwem sklepu.

  12. Miejsce wydania produktu – adres pocztowy dostawy lub punkt odbioru wskazany w zamówieniu przez Kupującego.

  13. Moment wydania produktu – moment, w którym Kupujący lub wskazana przez niego do odbioru osoba trzecia inna niż przewoźnik obejmie produkt w posiadanie.

  14. Płatność – dokonywanie zapłaty za przedmiot umowy i dostawę

  15. Prawo konsumenckie – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.

  16. Produkt – towar oferowany do sprzedaży przez Sprzedawcę za pośrednictwem sklepu.

  17. Regulamin – niniejszy regulamin sklepu.

  18. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UEL119 z 4.05.2016 r. str. 1).

  19. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę na stronie internetowej pod adresem www.brasilfit.pl.

  20. Sprzedawca: Oil-Tech Justyna Kozlowska-Holt, Gen. Andersa 19/2, 81-831 Sopot, NIP 9561964473, REGON 381824763, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności gospodarczej, KONTO BANKOWE: 63109010980000000141228889, e-mail: kontakt@brasilfit.pl

  21. Umowa – umowa sprzedaży produktu zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym za pośrednictwem sklepu.

  22. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego złożone za pośrednictwem sklepu określające jednoznacznie: rodzaj i ilość produktów; rodzaj dostawy; rodzaj płatności; miejsce wydania produktu, dane Kupującego a zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.

 

§2 WARUNKI OGÓLNE

  1. Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem.

  2. Sprzedawca oferuje dostawę zakupionych w sklepie produktów wyłącznie na terenie Polski.

  3. Sprzedawca jest obowiązany dostarczać rzeczy wolne od wad.

  4. Wszystkie ceny podawane przez Sprzedawcę wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw.

  5. Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie wszelkich istotnych postanowień umowy w celu uzyskania dostępu do tych informacji w przyszłości następuje w postaci:

    1. potwierdzenia zamówienia poprzez wysłanie na wskazany adres e-mail: zamówienia, informacji o prawie odstąpienia od umowy, niniejszego regulaminu

    2. dołączenia do zrealizowanego zamówienia, wysłanego do wskazanego miejsca wydania produktu wydrukowanych: dowodu zakupu, informacji o prawie odstąpienia od umowy, niniejszego regulaminu

    3. W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami: Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie produktu i przyczynę reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Reklamowany produkt należy wysłać na adres: Brasilfit Polska, ul. Generała Władysława Andersa 19/2, 81-831 Sopot, Polska

    4. Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: Brasilfit Polska, ul. Generała Władysława Andersa 19/2, 81-831 Sopot, Polska. Proponujemy kontakt z naszym sklepem w celu omówienia zwrotu czy też wymiany towaru. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

  6. Sprzedawca informuje o znanych mu gwarancjach udzielonych przez osoby trzecie dla produktów znajdujących się w sklepie.

  7. Sprzedawca nie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość, a Kupujący poniesie jej koszty w wysokości wynikającej z umowy jaką zawarł z osobą trzecią świadczącą na jego rzecz określoną usługę umożliwiającą porozumiewanie na odległość.

  8. Sprzedawca zapewnia Kupującemu korzystającemu z Internetu poprawność działania sklepu w następujących przeglądarkach (wymagania techniczne): IE wersja 7 lub nowsza, FireFox wersja 3 lub nowsza, Opera wersja 9 lub nowsza, Chrome wersja 10 lub nowsza, Safari z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA i FLASH, na ekranach o rozdzielczości poziomej powyżej 1024 px. Używanie oprogramowania firm trzecich mających wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność przeglądarek: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari może mieć wpływ na poprawne wyświetlanie sklepu, dlatego w celu uzyskania pełnej funkcjonalności sklepu brasilfit.pl należy je wszystkie wyłączyć.

  9. Kupujący zobowiązany jest do:

    1. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,

    2. korzystania ze sklepu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,

    3. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach sklepu niezamówionej informacji handlowej (spam),

    4. korzystania ze sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych Kupujących oraz dla Sprzedawcy,

    5. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach sklepu jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,

    6. korzystania ze sklepu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami regulaminu, a także z ogólnymi zasadami netykiety.

 

§3 ZAWARCIE UMOWY I REALIZACJA

 

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.

  2. W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien wykonać co najmniej następujące czynności, z których część może być wielokrotnie powtarzana:

    1. dodanie do koszyka produktu;

    2. wybór rodzaju dostawy;

    3. wybór rodzaju płatności;

    4. wybór miejsca wydania produktu;

    5. złożenie w sklepie zamówienia poprzez użycie przycisku „Przejdź do płatności”.

  3. Zawarcie umowy z Kupującym następuje z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę zgodnie z § 2 ust. 5 pkt 1 regulaminu.

  4. Realizacja zamówienia Konsumenta za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty Konsumenta na koncie Sprzedawcy. Płatności należy dokonywać wyłącznie zgodnie z instrukcjami zawartymi w Serwisie.

  5. Płatności obsługiwane są przez spółkę PayPro S.A. - z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego po numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887.
  6. Rozpoczęcie realizacji zamówienia Kupującego płatnego za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zawarciu umowy i zaksięgowaniu wpłaty Kupującego na koncie Sprzedawcy. 

  7. Wysłanie zakupionego produktu następuje w terminie określonym na karcie produktu, a dla zamówień złożonych z wielu produktów w najdłuższym terminie z określonych na kartach produktów. Bieg terminu rozpoczyna się z chwilą rozpoczęcia realizacji zamówienia.

  8. Zakupiony produkt jest wraz z wybranym przez Kupującego dokumentem sprzedaży wysyłany wybranym przez Kupującego rodzajem dostawy do wskazanego przez Kupującego w zamówieniu miejsca wydania produktu, wraz z dołączonymi załącznikami, o których mowa w § 2 ust. 5 pkt 2 regulaminu.

  9. Sprzedawca może domagać się od Kupującego zwrotu kosztów zwróconej Sprzedawcy przesyłki z zamówionym produktem z powodu nieodebrania jej z miejsca wydania produktu przez Kupującego w terminie.

 

§4 PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

  1. Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego (ust. 7-9 poniżej).

  2. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania produktu, w przypadku gdy umowa obejmuje wiele produktów dostarczanych osobno – od wydania ostatniego produktu. Do zachowania terminu na odstąpienie wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, w formie zgodnej z Prawem konsumenckim.

  4. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

  5. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.

  6. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

  7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu, którego dotyczy odstąpienie od umowy, w tym koszty zwrotu produktu, jeśli ze względu na swój charakter nie mogą zostać w trybie zwykłym odesłane pocztą.

  8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będącego przedmiotem zwrotu w wyniku odstąpienia od umowy, które to zmniejszenie wartości jest wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

  9. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia produktu, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art. 33 Prawa konsumenckiego.

  10. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

  11. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  12. Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:

    1. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

    2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

    4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

    5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

  13. Przepisy dotyczące Konsumenta zawarte w niniejszym § 4 regulaminu stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

WHAT MAKES US STAND OUT? THE BEST MATERIALS

KOLEKCJA GAVEA

  ZOBACZ KOLEKCJE   ✩✩✩✩✩

 

14 DNIOWY

ZWROT

NAJLEPSZE

Z NAJLEPSZYCH

 

FAQ

Odzież sportowa • Legginsy • Top • Shorty
Odzież sportowa • Legginsy • Top • Shorty
Odzież sportowa • Legginsy • Top • Shorty
Odzież sportowa • Legginsy • Top • Shorty